Замовлення та доставка по Одесі:

Оплата за товари в нашому інтернет-магазині здійснюється тільки в національній валюті.

Замовлення товару за телефонами
(067) 703 10 36

- Пн-Пт: з 9.00 до 20.00
- Сб: можливе отримання товару (за попередньою домовленістю)

- Нд: можливе отримання товару (за попередньою домовленістю)

Замовлення товару он-лайн
- кошик покупця на сайті

Для іногородніх покупців, які приїжджають до Одеси, можливе отримання товару
у вихідні дні за попередньою домовленістю.

Замовлення та доставка товару по Україні:

Замовлення може бути здійснено
за телефонами - у робочий час онлайн (кошик на сайті) - у будь-який час ел. поштою

Доставка здійснюється транспортними компаніями:

Нова пошта
Інтернет-магазин здійснює доставку замовлення до офісу транспортної компанії у день замовлення або наступного дня, згідно з графіком роботи перевізників. Послуги транспортних компаній клієнт оплачує самостійно у момент отримання товару у своєму місті. Інтернет-магазин Elauto не несе відповідальності за термін доставки транспортними компаніями замовленого Вами товару. При отриманні товару необхідно мати при собі паспорт та номер декларації, який ми повідомляємо після оправлення товару.

Оплата замовленого товару:
Готівкою у пункті самовивезення товару (уточнюйте) або кур'єру при отриманні (Одеса, передмістя) Банківський переказ (на картку Приватбанку, номер картки та сума повідомляється менеджером) У будь-якому найближчому відділенні ПриватБанку або через Приват 24 Ви кладете суму, рівну вартості товару +1% (за переведення в готівку) на нашу карту ПриватБанку. При цьому способі оплати вартості товару додається 1% (послуги банку) Післяплатою при отриманні товару (по Україні) - через
Нова Пошта
Увага! При даному способі оплати Ви оплачуєте: товар, вартість доставки товару, а також вартість зворотного відправлення грошей, яка залежить від місця доставки та суми замовлення Тариф Нової пошти 2% від суми + 13 грн. оформлення. Під час відправлення товар страхується на повну вартість.

Гарантія, повернення товару:

Повернення або обмін купленого товару

На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія

Закону України "Про захист прав споживачів", який набрав чинності 13

січня 2006 року.

Якщо Ви бажаєте обміняти або повернути товар належної якості.

Надати товар до офіційного сервісного центру відповідного виробника.

Сервісний центр безкоштовно здійснить діагностику товару та видасть відповідний висновок.
Якщо

сервісний центр визначить, що товар не був у використанні та були

дотримані всіх вимог статті 9 Закону, товар може бути поданий у

магазин для обміну чи повернення.
У будь-якому випадку, перед тим, як

заявити в магазин про бажання обміняти або повернути товар,

покупцю необхідно звернутися до офіційного сервісного центру.

Гарантійний ремонт, обмін та повернення товару належної якості.

Відповідно до статті 9 Закону товар належної якості (без дефектів)

може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи

дня покупки, якщо дотримані наступних умов:
присутні всі документи товару (інструкції, гарантійний талон, квитанція чи товарний чек, що підтверджують покупку); товарний вигляд збережено, тобто. залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді; товар не використовувався.