Гарантія

Торгівля через Інтернет бурхливо розвиваєтесь у нашій країні, але поки що є новинкою для багатьох. У наших покупців часто виникають питання щодо подальшого гарантійного та сервісного обслуговування, а також щодо обміну або повернення придбаної техніки.

На цій сторінці ми постараємося навести повний список правил гарантійного обслуговування, обміну та повернення товарів, придбаних через наш інтернет магазин.

На всі товари, що реалізуються в магазині, надається гарантія від 3 до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон або гарантійний стікер.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться під час передачі товару покупцю, або перед відправкою кур'єрською службою.

Звертаємо Вашу увагу!

На всіх наших покупців поширюється Закон про захист прав споживачів

На підставі Закону України «Про захист прав споживачів» клієнт має право відмовитися від товару протягом 14 календарних днів. Проте, оскільки в законі «Про захист прав споживачів», у статті 9, частини першої йдеться, що "Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.", то Постачальник має за собою право відмовити покупцю у використанні прав відмови від товару або затримати компенсацію у випадках, якщо товар не повернутий у його оригінальній упаковці, упаковка товару суттєво пошкоджена, пошкоджено пломби на товарі, відклеєна захисна плівка, видно сліди недбалого поводження, наприклад, подряпини тощо.

Виходячи з вище перерахованого - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.

А також має бути збережено:

* Повний комплект товару;
* цілісність та всі компоненти упаковки;
* ярлики;
* Заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності укладання сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Обмін або повернення товару здійснюється виключно у нашому офісі. З понеділка до п'ятниці з 10-00 до 18-00. Повернення грошей можливе у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.

Гарантійний ремонт.

Товари проходять вхідний контроль якості. І, ми сподіваємося, покупка зроблена у нас буде радувати Вас довгі роки.
Однак іноді техніка ламається. Якщо це сталося, наведено нижче правила гарантійного обслуговування.

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон, або стікер з зазначеною датою придбання товару. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу.

Якщо в гарантійний період придбаний у нас вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

* товар із повною комплектацією;
* гарантійний талон;
* Документ підтверджує оплату;
* Висновок сервісного центру обов'язково з відміткою про те, що товар має «Суттєвий недолік»

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

* Порушення безпеки гарантійних пломб;
* наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
* Порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
* несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
* неправильного заповнення гарантійного талону;
* якщо серійний номер змінено, стерти або не можуть бути встановлені.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

* природне зношування або вичерпання ресурсу;
* випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
* ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
* пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
* пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в бортовій мережі автомобіля;
* пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
* пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
* ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Гарантія не поширюється:
На елементи живлення, шнури, картриджі, барвники